I strojevi stare. Baš kao i ljudi, pod bremenom godina, raznih vremenskih uvjeta i teškog „fizičkog“ rada, malo po malo dovedeni su u stanje kada više nisu sigurni za rad ili zbog oštećenja više ne mogu služiti svojoj svrsi.
Umjesto da odmah dignemo od njih ruke te ih zamijenimo novim strojem (što je svakako najskuplja opcija), ne bi bilo loše razmisliti o reparaturi.
Raparatura modela Multitel mx 220. ALU AF
Nedavno nam se javio jedan klijent s mora, čija je košara iz 2011. godine dotrajala zbog vremenskih uvjeta, soli i bure, koji su pogubni za limariju stroja. Sol i bura nisu ostali dužni niti cilindrima te pojedinim dijelovima instalacije pa je zbog održavanja stroja, i naravno zbog sigurnosti, bila prijeko potrebna reparatura.
Kako izgleda reparatura auto košare?
Po dolasku vozila naše osoblje (tim sastavljen od mehaničara, limara i električara) pregledava stanje vozila. U slučaju modela Multitel mx 220. ALU AF iz 2011. ustanovljeno je da oštećenja nisu toliko dramatična te ih se može sanirati. Zatim smo zavrnuli rukave i krenuli na posao.
Prvi korak u sanaciji je kompletno rastavljanje vozila, kako bi ljudske ruke mogle doprijeti do najskrivenijih oštećenja.
Nakon toga slijedi uklanjanje hrđe. U ovom slučaju svi dijelovi zahvaćeni hrđom tretirani su reaktivnom antikorozivnom zaštitom. Dio koji je hrđa najviše zahvatila bio je krov kabine. Popravili smo ga tako što smo izrezali sav „nezdravi“ dio i nadomjestili ga novim pocinčanim materijalom.
Po uklanjanju hrđe i zavarivanju novih „zdravih“ materijala, cijelo vozilo je bilo potrebno temeljito izbrusiti. Potom je vozilo obojano, najprije s dva sloja temeljne boje, a zatim i s dva sloja komponentne boje. Drugim riječima, vozilo je dobilo štit kojem bura i sol sada neće moći tako lako nauditi.
Napravljena je i temeljita reparatura sustava za dizanje
Osim što smo uglancali našeg dečka izvana, pobrinuli smo se i za dotrajalu unutrašnjost. Već smo spomenuli da smo prije limarske obrade vozilo kompletno rastavili. To nam je omogućilo odvojiti dijelove krana te ih nanovo pjeskariti. I njih smo obojali najprije s dvije temeljne, a zatim i s dvije komponentne boje.
Osim krana, na vozilu smo još obnovili kompletno podvozje, stare kotače zamijenili novima, obojali smo i cilindre te reparirali instalaciju.
Na kraju nam je ostalo još provjeriti kako sada radi naš stari dečko, da bismo uklonili eventualne sitne nedostatke. Nakon temeljite reparature stroj je ponovo efikasan baš ako i prvog dana te ono najvažnije, siguran je za rad jer sigurnost nam svima treba biti na prvome mjestu. Mi smo zadovoljni postignutim rezultatima, a kupac također!
Želite li i vi obnoviti stroj za rad na visini, javite nam se. Rado ćemo vam pomoći, najprije savjetom, a zatim i kvalitetnom reparaturom vašeg vozila.
E-mail: servis@visina.hr
Telefon: +385 1 33 35 675